עמוד הבית אודותינו פרסומים צור קשר ENGLISH
כל האמנים
ציורים
פסלים
תכשיטים
צילומים
פרויקטים
יצירות של עמוס גזית
Deep Inferno
Horizons #2
Coral Abstract #2
Indigenous vs invasive #2
Invasive Species
Invasion #1
Invasion #2
Invasive Species #4
Invasive Species #6
Smeared #1
Bathroom with tropical view
Pool with turtle artwork
Lounge with seascape artwork
Healthy Food Dining Room
Blue Bedroom
ביוגרפיה של עמוס גזית

עמוס גזית נפגש עם הים לפני למעלה מ-30 שנים, במהלך מסע חייו לשיקום פיזי ונפשי בעקבות פציעתו השלישית והאחרונה במלחמת יום כיפור (הפעמיים הקודמות, במהלך פשיטות מעבר לתעלת סואץ, במלחמת ההתשה, כלוחם וחובש בסיירת שקד) – מפגש שהוביל למסע אישי של התבוננות, לימוד ועשייה בשימור, שיקום ופיתוח של סביבה ימית טרופית - העולם התת ימי של השוניות (ריפים), חופי הים... ואלו החיים בהם, מהם ולידם.
במהלך השנים פעל עמוס, בין השאר, כחבר ב-SEED Consortium וארגוני שימור ומחקר נוספים, בעיקר במדינות ואיים בדרום מזרח אסיה ודרום הקריבים - ושם הוא מגלה את ההשחתה וההרס של הים הנגרמים בעקבות יהירות, חמדנות וקוצר ראיית העתיד של בני האדם... החל באלו המתקיימים ממנו, דרך הלומדים וחוקרים אותו וכלה במבקרים ומבלים בו – כאשר במקביל ולמרות ההרס – מגלה עמוס את יכולתו המופלאה של הטבע להתחדש, להשתקם ולהתגבר וליצור מחדש את מראותיו המופלאים.
מובל על ידי הדמיון, ערכי המוסר והיצירתיות שלו, מתעד עמוס במשך השנים את המראות, הצבעים, התנועה והתחושות של הים ויכולתו הטבעית, וכמעט דווקאית, לעבור תהליך ריפוי עצמי של התגברות והתחדשות מהפציעות הקשות, כפי שחווה עמוס.
העבודות מספרות את סיפור השיקום האישי של עמוס ,דרך סיפורו של הטבע המייצר חיים חדשים ומתגבר על "מינים פולשים" (Invasive species)* כשלצידם מציג עמוס צילומים של "מינים ילידים" (*(Indigenous species היוצרים מחדש, בתהליכי ריפוי ושיקום טבעיים, חיים ומראות חדשים.
העבודות מודפסות על קנבס, זכוכית מחוסמת, אלומיניום ועץ - מוצגות בגלריות (כתמונות, מייצבים ופסלים), מיושמות גם בעיצוב פנים וחוץ (תמונות קיר, ריהוט, גינות ובריכות) ומשולבות במבנה-מיצב תת ימי (הבנוי מסלעים טבעיים) המסייע בשמירה ושיקום של הסביבה הימית והחוף…
עבודותיו מיושמות גם בעיצוב פנים וחוץ (תמונות קיר, ריהוט, גינות ובריכות) ומשולבות במבנה-מיצג תת ימי (הבנוי מסלעים טבעיים) המסייע בשמירה ושיקום של הסביבה הימית והחוף...

רחוב שדרות שאול המלך 19, תל אביב יפו
טלפון: 03-657-1000



שעות פתיחה:
שעות פעילות המשכן

כל הזכויות שמורות 2014 © גלריה שרונה - אומנות ותכשיטים נבנה ע"י FREEBRUSH.NET